Αίτηση Αντικατάστασης Προϊόντων

Για τους B2C πελάτες Ελλάδας

Σε περίπτωση που επιθυμείτε επιστροφή, μέρος ή ολόκληρης της παραγγελίας σας , υπάρχει η δυνατότητα αντικατάστασης της με προϊόντα ίσης αξίας , ενώ δεν υποστηρίζεται η επιστροφή χρημάτων.
Αφού ενημερωθείτε για την πολιτική επιστροφών που ακολουθεί η εταιρεία μας αναζητώντας το σχετικό σύνδεσμο μέσα στον ιστότοπο μας, η διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσετε είναι η εξής:

Αποστέλλετε mail στο [email protected] με θέμα: αίτημα αντικατάστασης προϊόντων συμπληρώνοντας τον αριθμό παραγγελίας 
Μέσα στο mail θα πρέπει να αναφέρεται ο λόγος που επιθυμείτε αντικατάσταση προϊόντος και να μας υποδεικνύετε επακριβώς τα προϊόντα (κωδικό, αριθμό τμχ και τιμή) με τα οποία θέλετε να αντικαταστήσουμε τα προϊόντα που επιστρέφετε. 
• Τα προϊόντα θα πρέπει να επιστρέφονται αποκλειστικά με γενική ταχυδρομική στη διεύθυνση : Σαβουιδάκης ΑΕ - υπ/μα Αθήνας, Πόντου 6, Άγιος Ιωάννης Ρέντη, TK 18233, τηλ 2104811032  
Οι παραγγελίες Κρήτης να επιστρέφονται αποκλειστικά με γενική ταχυδρομική στη διεύθυνση: Σαβουιδάκης ΑΕ, κεντρικά γραφεία, αγία Βαρβάρα, Ηράκλειο Κρήτης, TK 70003, τηλ: +30 28940 22 222
Μόλις η εταιρεία ταχυμεταφορών παραλάβει το προϊόν από το χώρο σας, παρακαλείσθε να μας αποστείλετε ηλεκτρονικά στο [email protected] τον αριθμό αποστολής, τον αριθμό παραγγελίας και την ημερομηνία αγοράς.
Αφού παραλάβουμε το προϊόν, θα επεξεργαστούμε άμεσα το αίτημα σας και θα σας ενημερώσουμε με mail για τον τρόπο διεκπεραίωσης του.
Θα θέλαμε να σας επισημάνουμε πως αν δεν έχει τηρηθεί από μέρους του αποστολέα η προαναφερθείσα διαδικασία για την επιστροφή του ή το προϊόν δεν πληροί τις προϋποθέσεις για να αντικατασταθεί (άριστη κατάσταση συσκευασίας κλπ), θα επιστρέφεται στον αποστολέα του με χρέωση του ιδίου.

Για τους B2B πελάτες Ελλάδας

Σε περίπτωση που επιθυμείτε επιστροφή μέρος ή ολόκληρης της παραγγελίας σας , υπάρχει η δυνατότητα αντικατάστασης της με προϊόντα ίσης αξίας, ενώ δεν υποστηρίζεται η επιστροφή χρημάτων.
Αποστέλλετε mail στο [email protected] με θέμα: αίτημα αντικατάστασης προϊόντων συμπληρώνοντας τον αριθμό παραγγελίας και ο αρμόδιος πωλητής θα επικοινωνήσει μαζί σας για εξέταση του αιτήματος σας.


Για πελάτες Εξωτερικού 

Η αίτηση αντικατάστασης προϊόντος δεν υποστηρίζεται για παραγγελίες εξωτερικού.