Αίτηση Αντικατάστασης Προϊόντων
Για τους B2C πελάτες Ελλάδας
• Σε περίπτωση που επιθυμείτε επιστροφή, μέρος ή ολόκληρης της παραγγελίας σας , υπάρχει η δυνατότητα αντικατάστασης της με προϊόντα ίσης αξίας , ενώ δεν υποστηρίζεται η επιστροφή χρημάτων.
• Αφού ενημερωθείτε για την πολιτική επιστροφών που ακολουθεί η εταιρεία μας αναζητώντας το σχετικό σύνδεσμο μέσα στον ιστότοπο μας, η διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσετε είναι η εξής:
• Αποστέλλετε mail στο [email protected] με θέμα: αίτημα αντικατάστασης προϊόντων συμπληρώνοντας τον αριθμό παραγγελίας
• Μέσα στο mail θα πρέπει να αναφέρεται ο λόγος που επιθυμείτε αντικατάσταση προϊόντος και να μας υποδεικνύετε επακριβώς τα προϊόντα (κωδικό, αριθμό τμχ και τιμή) με τα οποία θέλετε να αντικαταστήσουμε τα προϊόντα που επιστρέφετε.
• Τα προϊόντα θα πρέπει να επιστρέφονται αποκλειστικά με γενική ταχυδρομική στη διεύθυνση : Σαβουιδάκης ΑΕ - υπ/μα Αθήνας, Πόντου 6, Άγιος Ιωάννης Ρέντη, TK 18233, τηλ 2104811032
• Οι παραγγελίες Κρήτης να επιστρέφονται αποκλειστικά με γενική ταχυδρομική στη διεύθυνση: Σαβουιδάκης ΑΕ, κεντρικά γραφεία, αγία Βαρβάρα, Ηράκλειο Κρήτης, TK 70003, τηλ: +30 28940 22 222
• Μόλις η εταιρεία ταχυμεταφορών παραλάβει το προϊόν από το χώρο σας, παρακαλείσθε να μας αποστείλετε ηλεκτρονικά στο [email protected] τον αριθμό αποστολής, τον αριθμό παραγγελίας και την ημερομηνία αγοράς.
• Αφού παραλάβουμε το προϊόν, θα επεξεργαστούμε άμεσα το αίτημα σας και θα σας ενημερώσουμε με mail για τον τρόπο διεκπεραίωσης του.
• Θα θέλαμε να σας επισημάνουμε πως αν δεν έχει τηρηθεί από μέρους του αποστολέα η προαναφερθείσα διαδικασία για την επιστροφή του ή το προϊόν δεν πληροί τις προϋποθέσεις για να αντικατασταθεί (άριστη κατάσταση συσκευασίας κλπ), θα επιστρέφεται στον αποστολέα του με χρέωση του ιδίου.
Για τους B2B πελάτες Ελλάδας
• Σε περίπτωση που επιθυμείτε επιστροφή μέρος ή ολόκληρης της παραγγελίας σας , υπάρχει η δυνατότητα αντικατάστασης της με προϊόντα ίσης αξίας, ενώ δεν υποστηρίζεται η επιστροφή χρημάτων.
• Αποστέλλετε mail στο [email protected] με θέμα: αίτημα αντικατάστασης προϊόντων συμπληρώνοντας τον αριθμό παραγγελίας και ο αρμόδιος πωλητής θα επικοινωνήσει μαζί σας για εξέταση του αιτήματος σας.
Για πελάτες Εξωτερικού
• Η αίτηση αντικατάστασης προϊόντος δεν υποστηρίζεται για παραγγελίες εξωτερικού.