Πολιτική Επιστροφών

Γενικοί όροι για B2B παραγγελίες

Επιστροφή μη ελαττωματικού προϊόντος 

Τα προϊόντα που επιστρέφονται πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση, όπως παρελήφθησαν. Τα προϊόντα αντικαθίστανται από άλλα προϊόντα ίσης αξίας κατόπιν συνεννόησης. Δεν πραγματοποιείται επιστροφή χρημάτων. Το κόστος επιστροφής τους επιβαρύνει τον πελάτη.

Επιστροφή ελαττωματικού προϊόντος 

Στην περίπτωση κατά την οποία το προϊόν έχει κάποιο ελάττωμα κατά την παραλαβή του (π.χ. χτυπημένη παλέτα, κιβώτια), δεν θα πρέπει να τα παραλάβετε, και εφόσον η μεταφορική εταιρεία δεν αναλαμβάνει την ευθύνη θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την Σαβουιδάκης ΑΕ στο +30 210 48 11 032, +30 28940 22 222 για περαιτέρω ενέργειες.

Στην περίπτωση κατά την οποία το προϊόν έχει κάποιο ελάττωμα για το οποίο δεν ευθύνεται η μεταφορική εταιρεία θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την επιχείρηση στο +30 210 48 11 032, +30 28940 22 222 εντός 5 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής για να συζητηθούν οι λεπτομέρειες αντικατάστασης του.

Τα ελαττωματικά προϊόντα αντικαθίστανται από άλλα προϊόντα ίσης αξίας κατόπιν συνεννόησης. Δεν πραγματοποιείται επιστροφή χρημάτων.

Η Σαβουιδάκης ΑΕ δεν φέρει καμία ευθύνη για αντικατάσταση προϊόντων των οποίων το περιεχόμενο (πχ. χρώμα, σύσταση) έχει αλλοιωθεί λόγω μη τήρησης των ορθών όρων αποθήκευσης του όπως αυτοί αναγράφονται πάνω στην συσκευασία.

Για προϊόντα τα οποία λήγουν θα πρέπει να ενημερώνεται η Σαβουιδάκης ΑΕ το αργότερο 1 μήνα πριν την ημερομηνία λήξης τους. Διαφορετικά δεν μπορούν να επιστραφούν (η συγκεκριμένη παράμετρος αφορά μόνο στο ελαιόλαδο , στα υπόλοιπα προϊόντα δεν υπάρχει δυνατότητα επιστροφής).

Δεν μπορούν να επιστραφούν προϊόντα που λήγουν εφόσον έχουν γίνει μεταγενέστερες παραγγελίες από την ίδια επιχείρηση με μεταγενέστερη ημερομηνία λήξης, δεδομένου ότι θα έπρεπε να έχουν πωληθεί πρώτα τα προϊόντα με την παλαιότερη ημερομηνία λήξης (fifo) *(η συγκεκριμένη παράμετρος αφορά μόνο στο ελαιόλαδο, στα υπόλοιπα προϊόντα δεν υπάρχει δυνατότητα επιστροφής).
 
Γενικοί όροι για B2C παραγγελίες

Επιστροφή μη ελαττωματικού προϊόντος 

Τα προϊόντα που επιστρέφονται πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση, όπως παρελήφθησαν. Τα προϊόντα αντικαθίστανται από άλλα προϊόντα ίσης αξίας κατόπιν συνεννόησης. Δεν πραγματοποιείται επιστροφή χρημάτων. Το κόστος επιστροφής τους επιβαρύνει τον πελάτη.

Επιστροφή ελαττωματικού προϊόντος  

Η επιστροφή προϊόντων υποστηρίζεται μόνο σε περιπτώσεις αποδεδειγμένης υπαιτιότητας της εταιρείας.   

Στην περίπτωση κατά την οποία το προϊόν έχει κάποιο ελάττωμα κατά την παραλαβή του (π.χ. χτυπημένη συσκευασία), δεν θα πρέπει να το παραλάβετε, και εφόσον η μεταφορική εταιρεία δεν αναλαμβάνει την ευθύνη, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την Σαβουιδάκης ΑΕ στο +30 210 48 11 032, +30 28940 22 222 για περαιτέρω ενέργειες.

Στην περίπτωση κατά την οποία το προϊόν έχει κάποιο ελάττωμα για το οποίο δεν ευθύνεται η μεταφορική εταιρεία θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την επιχείρηση στο +30 210 48 11 032, +30 28940 22 222 εντός 5 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής για να συζητηθούν οι λεπτομέρειες αντικατάστασης του. 

Τα ελαττωματικά προϊόντα αντικαθίστανται από άλλα προϊόντα ίσης αξίας κατόπιν συνεννόησης. Δεν πραγματοποιείται επιστροφή χρημάτων. 

Η Σαβουιδάκης ΑΕ δεν φέρει καμία ευθύνη για αντικατάσταση προϊόντων των οποίων το περιεχόμενο (πχ. χρώμα, σύσταση) έχει αλλοιωθεί λόγω μη τήρησης των ορθών όρων αποθήκευσης του όπως αυτοί αναγράφονται πάνω στην συσκευασία.

Στην περίπτωση που ο λόγος της επιστροφής σας αφορά σε λάθος της εταιρείας δεσμευόμαστε να αναλάβουμε το κόστος επιστροφής του προϊόντος, υπό την προϋπόθεση πως η επιστροφή έχει γίνει με την μεταφορική εταιρεία γενική ταχυδρομική (παραγγελίες Ελλάδας).

Από τη στιγμή που το προϊόν φύγει από εσάς, η εταιρεία το παραλαμβάνει εντός 1-2 εργάσιμων ημερών για τις επιστροφές εντός Ελλάδος και μέσω της συνεργαζόμενης courier.

Σε περίπτωση που επιλέξετε άλλες μεταφορικές εταιρείες, δεν μπορούμε να παρέχουμε καμία εγγύηση για τους χρόνους παραλαβής των προϊόντων που μας επιστρέφετε. Σε περίπτωση που επιλέξετε την αποστολή με ταχυδρομείο, δεν μπορούμε να παραλάβουμε την επιστροφή σας.

Γενικοί όροι επιστροφών

•      Σε περίπτωση επιστροφής προϊόντος, αναζητήστε και ενημερωθείτε για τη διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσετε από το σχετικό πεδίο αίτηση αντικατάστασης προϊόντος. Υποχρεούστε να αποστείλετε το προϊόν στην άρτια κατάσταση στην οποία το παραλάβατε.
  
•      Αφού παραλάβουμε το προϊόν, θα επεξεργαστούμε άμεσα το αίτημα σας και θα σας ενημερώσουμε με e-mail για τον τρόπο διεκπεραίωσης του.

•      Το κόστος των μεταφορικών εξόδων για προϊόντα που έχουν καταχωρηθεί με αντικαταβολή και τελικά δεν παραλαμβάνονται επιβαρύνει τον πελάτη.

•      Η αίτηση αντικατάστασης προϊόντος δεν υποστηρίζεται για παραγγελίες εξωτερικού.
 
•      Η εταιρεία θέλοντας να σας προσφέρει την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση σας δίνει το δικαίωμα να υποβάλετε οποιοδήποτε παράπονο σας ηλεκτρονικά στη διεύθυνση [email protected]